Hola a tots/totes
    A voltes amb el tema de la Guerra Civil, i amb el tema de de les milicias ciudadanas o nacionales. Estic cercant informació sobre aquestes unitats auxiliars, sobretot de la data de la seva creació després del cop d'estat del 18 de Juliol. Al la colecció de l'historia de mallorca de Mascaró i passarius, que foren formades el mateix mes de Juliol?(citant a Ferrari Billoch), que estaven sota control militar? pero desconec les tasques reals que van dur a terme. Crec que es va fer un campament d'instrucció d'aquestes milicies al monestir de Lluch?
    Com poreu veure hi ha moltes ???. Algú de vosaltres em podria donar mes dades. Algú te el llibre de Ferrari Billoch on es van publicar aquestes informacions.
    Salutacions per avançat
    Marçal

Respondre per correu electrònic a