Sent: Thursday, October 07, 2004 12:03 AM
Subject: RE: [memoriademallorca] Sobre les subscripcions pro-Movimiento Nacional

Marçal Isern demana:
    En el segon cas: Es te constància d'altres signaments de fulles amb destinació al General Franco?

Resposta:
    A Bunyola també hi són i no es van enviar. Per cert la majoria, en comptes de signatura, hi ha una ditada feta amb tinta de tampó.

Sobre les col·lectes:

També n'hi han moltes, amb excuses variades. Compres de cuirassats, etc.

Xavier