M'han enviat aquet mail.
Salutacions
Marçal

Acabo de llegir el darrer missatge de l'ARMHC que conté el tema de:

NECESSITAT DE CONDEMNAR EL FRANQUISME A NIVELL    INTERNACIONAL
he llegit el projecte i l'exposició dels motius del parlamentari
europeu. I m'interessa.
L'associació de Catalunya m'ha facilitat la vostra adreça

Jo personalment estic participant en un grup  que es proposa de crear
l'Associació de la recuperació de la memòria històrica a l'Aragó, cosa
que espero aconseguir aviat.
M'agradaria molt poder enviar a la resta de membres d'aquest grup el
text que acabo de llegir.
He vist que està  traduït al català  per l'associació de les Illes, la
qual cosa vol dir que aquesta associació ha de tenir el document en
castellà  que és el que jo necessitaria per enviar.
He intentat entrar a la web http://www.memoriadelesilles.org
per demanar-lo però no funciona.
Teniu vosaltres el text en castellà ?
Podeu demanar-lo o facilitar-me el contacte per obtenir-lo?
Moltes gràcies.
Salutacions cordials

--
Isabel Gómez Alemany