Sí, la febre reaccionaria catolica está aquí per a
quedar-se. Ja ens podem anar acostumant a fets com
aquests. Estan intentant recuperar el terreny perdut
(que tampoc era molt) des de la mort de Franco. Tots
aquests privilegis (cesions de solars, doblerades des
de les administracions, exencions d'imposts...) i
censures (Leo Bassi, acte per la Republica....) deixen
ben clar que volen tornar a tenir un paper predominant
a la societat. Un paper que, evidentment no els hi
correspon. Podem fer mil protestes (que son ben
necessaries) pèro tenim un arma poderosa que els hi fa
molt mes mal: LA APOSTASIA. Perqué continuar donant
suport amb la nostra presencia a una institució tan
reaccionaria? Pertenyer a la iglesia avui en dia, es
encara pitjor que ser afiliat del PP. Encara que hi ha
molta de gent que no ho vol veure. Salut. Peter.

**www.gratisweb.com/apostasia*<http://www.gratisweb.com/apostasia>
> **
> *Salut!*
> **
> *Emilià Páez

> El 18/03/06, joana maria <[EMAIL PROTECTED]> ha
> [...]

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com