Kagem Albert,

Setahu saya juga chip cdma masih diproduksi oleh
qualcomm saja. Sekali lagi cmiiw

Memang di nokia tidak ditemui stiker yang menempel seperti di samsung
atau sanex yang kebetulan saya tahu.

--
Nuwun,
siBass                            mailto:[EMAIL PROTECTED]

Sunday, March 5, 2006, 7:58:09 AM, sampeyan nyerat mekaten: