Hej kära miljövänner

Jag har lagt upp ett arkiv över inlägg till [EMAIL PROTECTED] Arkivet har
indexerat inlägg sedan 8 november. Syftet med arkivet är att ge möjlighet att gå
tillbaka för att se tidigare inlägg.

Adressen är
http://www.mail-archive.com/miljo@socialdemokraterna.st/

Observera att arkivet ligger ute på en öppen internetsida varför utomstående kan få
tillgång till innehållet. Arkivet skall inte indexeras i sökmotorer (ex altavista.com
och yahoo.se) men det går att hitta det på andra sätt. Min bedömning är dock att inget
som hittills skrivits på listan hindar att arkivet skapas. Har du en annan uppfattning
ser jag gärna att du säger till så vi får överväga om registret skall ligga kvar eller
ej.

Hälsning Claes

Claes Wennberg
Göteborgs socialdemokratiska partidistrikt
Heurlins plats 9, 413 01  Göteborg
[EMAIL PROTECTED]
Tel 031-33 963 05,  0708-14 66 73
Fax: 031-33 963 01