Hej

Jag har inte varit på listan ett tag eftersom jag är i Stockholm. Nu har jag dock fått
ordning på min mail igen.

Eftersom andra skriver presentationer får jag väl också göra det. Jag är medlem i GSHF
och jobbar som politisk sekreterare på riksdagsgruppen med s-grupperna i EU-nämnden
och Försvarsutskottet (började nyss).

Angående ordförandeskapet i EU borde det finnas en massa spännande saker vi kan göra.
Särskilt som toppmötet i Göteborg ska handla om just hållbar utveckling.

Partiet kommer väl att ha viss verksamhet där. Borde vi inte slänga in nån liten
"miljöhappening" där. Det finns väl ett gäng exempel på gröna jobb i göteborgstrakten
som vi borde kunna lyfta fram.

Mvh
anders