Hej

I Partille planeras ett köpcentra i Partille centrum.
I Göteborg planeras en större livsmedelsbutik i Torslanda vid gamla flygplatsen.
Tänkta kunder är Torslandabor och folk från Öckerö.
Bland stormarknader intar Backaplan en särställning eftersom det är den enda
större stormarknaden
som ligger nära stora bostadsområde och har ovanligt bra kollektivtrafik.
Backaplan står inför en ombyggnad.
Det sämsta centrat i regionen borde vara Kållered.
Hälsningar

Leif

[EMAIL PROTECTED] den 2001-03-04 15:42:16

Sänd svar till [EMAIL PROTECTED]