Καλησπέρα, Μαρία.

Η εφαρμογή σχεδιάστηκε για ανθρώπους με κανονική ή χαμηλή όραση. Δεν
απευθύνεται σε όσους αναγνώστες χρησιμοποιούν αποκλειστικά το VoiceOver. Η
εφαρμογή χρησιμοποιεί ένα νέο τρόπο παρουσίασης του κειμένου με σταδιακές
αλλαγές στο χρώμα της γραμματοσειράς. Αυτή η μέθοδος παρουσίασης είναι χρήσιμη
μόνο για όσους έχουν κάποια λειτουργική όραση και τη χρησιμοποιούν για να
διαβάζουν. Δεν ξέρω αν μπορεί κανείς να εισάγει κείμενο στην ίδια την εφαρμογή.
Νομίζω ότι το beeline Reader κατεβάζει άρθρα από το διαδίκτυο.

Προσωπικά, δε χρησιμοποιώ την εφαρμογή. Απλά την ανέφερα εδώ για όσους έχουν
χαμηλή όραση.

Ειρήνη