Γεια σας.
Θα ήθελα να σας πω για ένα παιχνίδι στρατηγικής που κυκλοφόρησε πριν από
λίγο.
Προσωπικά δεν είμαι καλός σε τέτοιου είδους παιχνίδια αλλά νομίζω θα αρέσει
σε πολλούς από εσάς ιδικά αν σας αρέσει το σκάκι.
Πρόκειται για μια παραλλαγή του σκακιού που μπορεί να είναι επίσης γνωστή
και με τις ονομασίες Dou Shou Qi, Jungle Chess ή και Jungle Chess.

Τα πιόνια του παιχνιδιού αντιπροσωπεύουν διάφορα ζώα όπως ελέφαντα,
λιοντάρι, λεοπάρδαλη, σκύλο και λοιπά και ο στόχος είναι με διάφορες
στρατηγικές να πάρουμε τα ζώα του αντιπάλου.

Το παιχνίδι μπορεί να παιχτεί με 3 τρόπους.
Είτε με αντίπαλο τον υπολογιστή, με αντίπαλο κάποιο άτομο στον ίδιο χώρο με
εμάς ή με αντίπαλο μέσω διαδικτύου.
Για τους αντίπαλους μέσω διαδικτύου υπάρχει server που διαχειρίζεται το
θέμα αυτό άρα δεν χρειάζεται να ανταλλάζουμε διευθύνσεις IP ή να πρέπει να
ανοίξουμε ports στο rooter.
Το παιχνίδι βρίσκεται στην διεύθυνση http://blastbay.com/jungle.php
Είναι στα Αγγλικά και αφού το κατεβάσετε θα πρέπει να διαβάσετε το
εγχειρίδιο χρήσης για να μάθετε τις κινήσεις που κάνει το κάθε ζώο καθώς
και για τις συντομεύσεις του παιχνιδιού.
Για οποιεσδήποτε απορίες για συντομεύσεις και άλλα τεχνικά θέματα ίσως
μπορώ να βοηθήσω αλλά για το πως θα παίξουμε μάλλον θα θέλω βοήθεια από
εσάς.
Καλό παιχνίδι
Νίκος