καλησπερα και απο εμενα πιστευω και προτρεπω τουσ φιλουσ οτι αν την αγορασετε
που κοστιζει 2,99 οτι θα δητε διαφορα περα του οτι δεν εχεται τισ διαφιμισεισ
μπροστα σας.

From: Marina Apostolou
Sent: Thursday, June 23, 2016 7:46 PM
To: Τεχνολογικές Ειδήσεις
Subject: Re: [Mirasou] Scanner & translator free

Καλησπέρα ειρήνη, δεν έκανα και κάτι ιδιαίτερο στις ρυθμίσεις. Απλά έπαιξα λίγο
με την εφαρμογή. Μου άρεσε αρκετά αυτή εφαρμογή, αλλά πιστεύω ότι θα πρέπει να
τελειοποιηθεί λίγο περισσότερο. Καλησπέρα Μαρία, χρησιμοποιώ την έκδοση για
iPhone.

Στάλθηκε από το iPhone μου

22 Ιουν 2016, 20:43, ο/η Irene Nakas <irna...@icloud.com> έγραψε:

  Καλησπέρα, Μαρίνα.

  Θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω τι είδους ρυθμίσεις έκανες.

  Ειρήνη