Χρήστο καλησπέρα. Το υποπτευόμουν ότι θα το έχεις δοκιμάσει, είναι μπροστά
μπροστά στην οθόνη και μου φαινόταν περίεργο να σου έχει ξεφύγει. Δεν πάτησα το
τελευταίο OK για να δω ότι τελικά τα αρχεία δεν ενσωματώνονται στο φάκελο,
έφτασα τη διαδικασία μέχρι πριν από το τέλος. Συνεπώς δεν το είδα Ότι δεν
δουλεύει. Για να πω την αλήθεια, δε φανταζόμουν ότι βρίσκεται εκεί μόνο για
διακοσμητικό στοιχείο.

Νικολέττα Μπακοπάνου
Nickoletta Bakopanos

7 Αυγ 2016, 08:12, ο/η Christos Koromilas Κορομηλάς <ckoromi...@hotmail.com>