καλημερα μαρια. το πληκτρολογιο εχει 79 πληκτρα. δεν εχει δηλαδη αριθμιτικο πληκτρολογιο καθως και απλικεϊσον το οποιο αντικαθισταται με τον συνδιασμο shft +f10 δεν εχει micro usb αλλα μια δικη του παροχη που δεχεται ενα κονεκτορα ο οποιοσ μιαζει εμφανισιακα με τον κονεκτορα του iphone αλλα στο πιο μεγαλο. επισις εχει κουμπια συν-πλην για τον ηχο καθως και ενα πληκτρο εναρξησ στο πλαϊ δεξια, στην ακμη της οθονησ και το πληκτρο ον/οφ επανω δεξεα στην οριζοντια ακμη. στη δεξια ακμη και χαμιλα εχει και ολες τις αλλες υποδοχες τροφοδοσια, καρτα sd, hdmi, usb 2.0 και στην αριστερη ακμη και κατω εχει την εξοδο των ακουστικων. τα ηχια ειναι αριστερα και δεξια της οθονης μπροστα και οχι στο πλαϊ και εκμεταλευοντε ολο το υψος του ταμπλετ.
 μαριοσ.