, Καλημέρα σε όλη την παρέα! Έχει δίκιο ο Χρήστος έτσι όπως τα λέει Είναι Και
μπράβο του 😏Αλλά Αλλά και πάρα πολλά μπράβο στο Δημήτρη Δεν το συζητάω... Για
όλη την προσπάθεια και την δουλειά που έκανε Για να βοηθήσει όλους εμάς που δεν
Ξέρουμε! Και εγώ με τη σειρά μου σε ευχαριστώ και να είσαι καλά καλή συνέχεια
Φίλε 😃 Χρήστος.

Στάλθηκε από το iPhone μου

12 Sep 2016, 8:44 PM, ο/η Christos Koromilas Κορομηλάς <ckoromi...@hotmail.com>
έγραψε: