Γεια σου Δημήτρη,
η εφαρμογή επαφές υπάρχει Στην αρχική σου οθόνη ή στην δεύτερη από τη μαμά του.
Ψάξε και θα την βρεις Δεν χρειάζεται να την δημιουργήσεις.
Επίσης θέλω για μια ακόμη φορά να σου πω ότι όλοι μας σε ευχαριστούμε για την
προσπάθεια που κάνεις , Ανιδιοτελώς, Σε αυτή την απλή βάση για να σε
καταλαβαίνουν όλοι και να βοηθούνται όλοι.

Σε παρακαλούμε θερμά να συνεχίσεις την προσπάθεια σου και όλοι εμείς από την
πλευρά μας θα συμπληρώνουμε και θα διορθώνουμε Ότι ξέρουμε και όσο μπορούμε.

Θέλω the να τονίσω ότι ξέρω πάρα πολύ καλά ότι λάθη δεν κάνουν μόνο αυτοί που
δεν κάνουν τίποτα και οι πεθαμένοι.
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας