Γεια χαρά.
Αυτό που ακολουθεί αφορά μόνο αυτούς που γνωρίζουν καλά την Αγγλική γλώσσα.

Υπάρχει στην κατοχή μου αρκετό υλικό που ανανεώνεται και εμπλουτίζετε συνεχώς
το οποίο θα ήθελα να μοιραστώ με όσους όσες ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο
περιεχόμενο.
Πρόκειται για ταινίες, τηλεοπτικές σειρές, θεατρικά από το BBC και άλλες πηγές
και ηχητικά βιβλία.
Όλες οι ταινίες και οι σειρές είναι στα Αγγλικά σε μορφή mp3, άρα είναι μόνο ο
ήχος χωρίς εικόνα.
Επειδή αυτοί που θα ενδιαφερθούν θα είναι πολύ λίγοι, για να μην ενοχλούμε τη
λίστα με άσκοπα μηνύματα, παρακαλώ στείλτε μου ένα Email για να ξέρω πόσοι
είναι που θέλουν κάτι τέτοιο και να αποφασίσουμε τρόπο διανομής και άλλες
λεπτομέρειες.
Σε πρώτη φάση θα ξεκινήσω με ένα παράδειγμα για να πάρετε μία ιδέα όσοι θέλετε
κάτι τέτοιο.
Στο link παρακάτω θα κατεβάσετε την θρυλική ταινία του Stanley Qiebrik, 2001 a
space odyssey. μία ταινία που νομίζω ότι χωρίς ηχητική περιγραφή είναι
εξαιρετικά δύσκολο να την δει κάποιος με πρόβλημα όρασης.
Περιμένω παρατηρήσεις και ιδέες σχετικά στο προσωπικό μου Email.
Το Email μου είναι.
nmal...@gmail.com

Το link για την ταινία είναι.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/13707123/2001%20A%20Space%20Odyssey.mp3.zip