Καλημέρα:

Δοκιμάζω στον υπολογιστή μου την εφαρμογή Waltr για Windows, σε υπολογιστή με Windows 7 32 bit και Jaws 17.

Την έχω εγκαταστήσει κανονικά, πήρα και κωδικό για 15 μέρες και έκανα και έλεγχο για ενημερώσεις, όλα δούλεψαν κανονικά.

Αρχικά, σύνδεσα το Iphone με τον υπολογιστή μέσω καλωδίου, το αναγνώρισε κανονικά και πήγα να μεταφέρω 1 τραγούδι .mp3 δοκιμαστικά.

Ωστόσο, το μόνο μύνημα που εμφανίζει, είναι Preparing to upload και τίποτε άλλο.

Τί άλλη ενέργεια πρέπει να κάνω;

Το δεύτερο ερώτημα, πώς θα κάνω το Iphone να αναγνωρίζεται μέσω του Wifi?

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.