Καλησπέρα σας. Όντως υπάρχει αυτό το πρόβλημ. Ως μπορούμε να το επιλύσουμε; Εγώ
πάντως έκανα κάποιες δοκιμές Δεν νομίζω να είναι θέμα του παρόχου τηλεφωνί.
Έκανα Δοκιμές Και παρατήρησα τα εξής Όταν το τηλέφωνο το έχεις κοντά στο αυτί
δηλαδή λειτουργεί με το ακουστικό, Τότε το μικρόφωνο Έχει χαμηλή ισχύει Όταν το
τηλέφωνο το έχεις σε ανοιχτή ακρόαση τότε το μικρόφωνο δυναμώνει Και ακούγεται
πολύ πιο καθαρά. Επίσης να γνωρίζετε ότι μετά handsfree λειτουργεί άψογα Δεν
μπορώ να καταλάβω τι φταίει. Φταίει το μικρόφωνο; Φταίει η διαμόρφωση που
περνάει Μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας; Έχουμε πρόβλημα μήπως Έχουμε πρόβλημα
με την κωδικοποίηση του h d Πάντως εάν έχει κάποιο Το ίδιο μοντέλο και
παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα ας μας το αναφέρει εδώ στη λίστα ώστε να δούμε πως
μπορούμε να το επιλύσουμε.