Καλημέρα Νίκο. Με το αεροπλάνο ακούγεται ενδιαφέρον μου αρέσουν τέτοιου είδους
παιχνίδια. Δεν πειράζει άμα μπορείς βάλε εσυ τους συνδέσμους μήπως κάποιος
βρεθεί και μας το αναλύσει Πως παίζεται το παιχνίδι Εδώ στη λίστα και φυσικά
στις ομάδες που είσαι γραμμένος όλο κάποιος καλοθελητής μπορεί να μας βοηθήσει
γιατί όχι;

Στάλθηκε από το iPhone μου

3 Φεβ 2017, 10:47, ο/η marios doumpos <dmario...@gmail.com> έγραψε: