Καλησπέρα σε όλους!
Ζητώ συγνώμη για την αργοπορημένη Απάντηση,  αναφέρθηκε το όνομα μου όμως οπότε
είμαι υποχρεωμένη!
Έκαστος στο είδος του που έλεγε και μια παλιά διαφήμιση αγαπημένε ΚυρΠαναγιώτη!
Εγώ στο taxibeat και εσείς στις γραμμές! Όχι της λεωφορειακές, αυτές που
ορίζουν τις δημοκρατίες...  :)
Και επειδή κάποιοι από εμάς βρισκόμαστε στην λίστα γιατί κάποια πράγματα μας
ενδιαφέρουν και όχι για να  Κάνουμε προπαγάνδα, από εμένα το θέμα κλείνει εδώ
και αφήνω το φινάλε σε όποιον το έχει ανάγκη! Σε όποιον το χρειάζεται :)

Στάλθηκε από το iPhone μου

16 Φεβ 2017, 20:09, ο/η Παναγιώτης Μαρκοστάμος <pmarkosta...@yahoo.gr> έγραψε: