Γεια σου Μιχάλη! Πολύ σωστά όλα αυτά που λες! Απλά εγώ το έγραψα εδώ στη λίστα
για να ξέρετε τι παίζεται! Εγώ έχω μπει σε αυτή διαδικασία να το γράψω παντού
ακόμα και στην Apple, Ακόμα και πάρα πολλά άτομα που βλέπουνε έχουν ενημερωθεί
από εμένα, Και μου είπαν θα βοηθήσουμε κι αυτή με ό,τι είναι δυνατόν! Δε
γίνεται εγώ να παίζω τρία χρόνια περίπου το παιχνίδι και να μου λένε ότι είναι
τυχαίο μην τρελαθούμε! Και το μόνο θετικό που είναι τώρα Μιχάλη είναι που δε
Ξανά χάνω από σένα χαχαχα

Στάλθηκε από το iPhone μου

8 Μαρ 2017, 12:51 μμ, ο/η Μιχάλης Λάσπας <mlas...@otenet.gr> έγραψε: