Γεια σου Ειρήνη.
Ίσως υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω εδώ αλλά αυτό που περιγράφει το άρθρο το
κάνω εδώ και αρκετά χρόνια εγώ με την τράπεζα Πειραιώς με την εφαρμογή λεφτά
στο λεπτό.
Μάλιστα, δουλεύει έτσι ακριβώς όπως το περιγράφει εδώ. Τρέχεις την εφαρμογή
winbank lsl, ζητάς μέσω της εφαρμογής το σχετικό κωδικό και μετά πας στο ATM
πληκτρολογείς τον κωδικό χωρίς την παρουσία κάρτας και παίρνεις τα λεφτά.

Χαιρετίσματα.
Νεκτάριος.