Το Beat εγώ το ανακάλυψα! Αυτό που ανακάλυψα είναι ότι έχει γίνει τελείως
άχρηστο για όλους εμάς που χρησιμοποιούμε το VoiceOver.
Όλοι εσείς λοιπόν που είστε πελάτες του Beat, σπεύσατε να κάνετε ένα αρνητικό
σχόλιο στο App Store όπως έκανα και εγώ γιατί δυστυχώς η εφαρμογή είναι στα
χειρότερα της για εμάς που χρησιμοποιούμε το VoiceOver.
Σχεδόν όλα τα κουμπιά δεν έχουν ετικέτες με αποτέλεσμα να μην ξέρουμε τι πρέπει
να πατήσουμε και τι όχι.
Γι' αυτό λοιπόν κάντε μια σκληρή κριτική στο App Store με ένα αστέρι.
Αν διαβάζετε αυτό το e-mail από το iPhone, πατήστε εδώ
<https://itunes.apple.com/gr/app/beat-ride-app-ex-taxibeat/id436031420?mt=8>
για να μεταφερθείτε κατευθείαν στο App Store.