Καλή σας μέρα.
Έχω μια εξειδικευμένη ερώτηση όσον αφορά την επεξεργασία ήχου και ελπίζω να
μπορεί κάποιος να με βοηθήσει.

Για πολλά χρόνια ήμουν χρήστης του adobe audition 3.0 για την δουλειά μου
και ήμουν αρκετά ευχαριστημένος για τις ανάγκες μου.
Οι πρόσφατες εκδόσεις του προγράμματος όμως δεν είναι τόσο προσβάσημες και
η έκδοση 3.0 δεν δουλεύει σωστά με windows 10.
Έτσι αναγκαστικά άρχισα να χρησιμοποιώ το goldwave.
Το goldwave είναι αρκετά καλό, πολύ προσιτό στην τιμή του και ίσως το πιο
προσβάσημο από όλα τα ανάλογα προγράμματα.
www.goldwave.com
Στοιχίζει καμιά πενηνταριά δολάρια Αμερικής και το αγοράζεις μια φορά και
παίρνεις αναβαθμίσεις εφόρου ζωής.

Υστερεί όμως σε έναν τομέα και δεν κατάφερα να κάνω κάτι.
Δεν βρίσκω ικανοποιητικό το dynamic compression που διαθέτει.
Με πολύ απλά λόγια το dynamic compression προσπαθεί να κρατήσει τον ήχο σε
μια ένταση έστο και αν υπάρχουν διακυμάνσεις δυναμώνοντας τους χαμηλούς
ήχους και χαμηλώνοντας τους δυνατούς.
Ένα παράδειγμα compression δηλαδή συμπίεσης του ήχου βρίσκουμε στο
ραδιόφωνο. Για αυτό και δεν υπάρχουν διακυμάνσεις έντασης μεταξύ των
τραγουδιών των διαφημίσεων και λοιπά.
Επίσης έψαξα και στο δωρεάν πρόγραμμα audacity χωρίς επιτυχία.
Μήπως ξέρει κάποιος κάτι να μου προτείνει?
Χρειάζομαι κάτι που να δουλεύει σε windows και να είναι προσβάσημο με το
nvda.
Δουλεύω μόνο με ηχογραφήσεις λόγου όπως ακουστικά βιβλία ή περιοδικά.
Ευχαριστώ
Νίκος