Μπράβο καλή δουλειά!!! Έχω γνώμη μου είναι να προσθέσεις κι άλλα ραδιόφωνα δικά
σου που έχεις για παράδειγμα το θέατρο ή και ένα ακόμα που έχεις δεν ξέρω ξένα
είναι. Έτσι να υπάρχει ποικιλία. Επίσης παρατήρησα ότι δεν ανοίγουν τα άρθρα
όταν κάνεις κλικ με το voice over Τελοσπάντων σιγά-σιγά όλα θα γίνουν

Στάλθηκε από το iPhone μου

20 Οκτ 2017, 09:52, ο χρήστης «Στέλιος Πλάτσης <h...@playfm.gr>» έγραψε: