καλημέρα μόλις χθες έλαβα τήν τελευταία ενημέρωση και εγκαταστάθηκε χωρίς
κανένα πρόβλημα  και στήν έκδοση 6.1  αλλά και σε συσκευή με έκδοση 4.42

Στις 19 Οκτωβρίου 2017 1:33:27 μ.μ. EEST, ο/η "Στέλιος Πλάτσης"
<h...@playfm.gr> έγραψε:

--
Σταλμένο από τη συσκευή μου Android με το K-9 Mail. Παρακαλώ συγχωρήστε την
ολιγολογία μου.