Γεια σου Τάκη
αυτό το router είναι όντως ένα από τα καλύτερα που κυκλοφορούν.
Τώρα ότι έχει να κάνει με τα USB3, αυτά δεν έχουνε πρόβλημα με την ταχύτητα. Το πρόβλημα είναι ότι το δίκτυο είναι πιο αργό από το USB3 και εκεί φαίνεται η διαφορά.
Για παράδειγμα τα USB3 είναι 5 Gbps ενώ το δίκτυο είναι 1 Gbps.
Όπως καταλαβαίνεις σε αυτή την περίπτωση η ταχύτητα μεταφοράς μειώνεται αισθητά. Με λίγα λόγια, μέσω δικτύου δεν μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την πλήρη ταχύτητα των USB3.