σε ευχαριστω φιλε

Στις 30/10/2018 3:14 μ.μ., ο Στέλιος Πλάτσης έγραψε:
Το σωστό είναι να διαγράψεις το προφίλ γιατί αν η έκδοση που θα κυκλοφορήσει σήμερα έχει κάποιες διαφορές από αυτή που έχεις ήδη τώρα θα πρέπει να εγκατασταθεί. Αν αφήσεις το προφίλ δεν θα εγκατασταθεί. Επίσης αν η καινούργια έκδοση δεν έχει καμία διαφορά από αυτή που έχεις τώρα, δεν θα εγκατασταθεί στην συσκευή σου.
Σε κάθε περίπτωση πάντως καλό είναι να διαγράψεις το προφίλ.