Χρήστο καλημέρα, Το iPhone υπάρχει εφαρμογή την σαφή iMovie, την έχω
χρησιμοποιήσει για να ενώσω βιντεάκια με πολύ μεγάλη επιτυχία. Είναι προσβάσιμη
Μόνο εφέ ανάμεσα στα video έβαλα, δεν έχω κάνει κάποια Λίτεξ εργασία με ήχο
κάποια άλλη δοκιμή. Εξάγει το αποτέλεσμα στο iCloud και το παίρνεις από τον
υπολογιστή το Mac.

Φιλικά Γιώργος

18 Ιαν 2019, 08:14, ο χρήστης «Χρήστος <chr...@gmail.com>» έγραψε: