Ευχαριστούμε πολύ για την εφαρμογή!!! Εγώ μόλις την κατέβασα, αλλά έχω να κάνω
μία παρατήρηση, όταν δουλεύεις με τα handsfree με το που ανοίγεις την εφαρμογή
αυτόματα γυρίζει ο ήχος στο iPhone, δεν ξέρω αν έτσι λειτουργεί η εάν
χρειάζεται κάποια ρύθμιση

Στάλθηκε από το iPhone μου

15 Ιουν 2019, 12:17, ο χρήστης «Irene Nakas <irna...@gmail.com>» έγραψε: