Το πιο αυτοκίνητο θα επιλέξει κάποιος να δηλώσει ως αναπηρικό, δεν έχει καμία
σημασία. Αρκεί να κυκλοφορεί νόμιμα στην χώρα, να έχει νόμιμα αριθμός
κυκλοφορίας, να μην έχει προηγούμενες οφειλές τελών κυκλοφορίας, να είναι ένα
τυπικό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που να  κινείται νόμιμα στον ελλαδικό χώρο.

Αλεξανδράκης Παναγιώτης

Cellphone: +30-699-22-699-69

2 Αυγ 2019, 16:07, ο χρήστης «Μεγάρχης Διαμαντίδης <megarc...@gmail.com>»
έγραψε: