Μετά από ερωτήματα που μου τέθηκαν σχετικά με το καθεστώς που διέπει
τη διέλευση των αναπηρικών οχημάτων, σημειώνω τα ακόλουθα:
Οι Ιόνια οδός και ο αυτοκινητόδρομος Μορέας παρέχουν τη διέλευση άνευ
καταβολής διοδίων σε αναπηρικό όχημα στο οποίο επιβαίνει ο ανάπηρος -
ιδιοκτήτης, αλλά και σε κάθε άλλο όχημα που εξυπηρετεί τον επιβαίνοντα
ανάπηρο. Σε κάθε περίπτωση απαιτείται η επίδειξη της σχετικής
ευρωπαϊκής κάρτας που διαθέτει ο ανάπηρος.
Στην περίπτωση της γέφυρας Ρίου Αντιρίου, αν και η εταιρία στην οποία
έχει παραχωρηθεί η εκμετάλλευσή της, πρότεινε την άνευ καταβολής
διοδίων διέλευση των αναπηρικών οχημάτων ή των μη αναπηρικών που
εξυπηρετούν ανάπηρο επιβάτη, το Υπουργείο απαίτησε να διατηρηθεί
ελάχιστη χρέωση 5 ευρώ. Αυτή ήταν η σαφής απάντηση της εταιρίας σε
σχετικό ερώτημα που τους έθεσα.
Το Υπουργείο δεν έχει πετύχει καμιά έκπτωση για τη διέλευση αναπηρικών
οχημάτων από τους σταθμούς διοδίων της Αττικής οδού.
Εάν κάποιος μπορεί να συμπληρώσει την ενημέρωση με τα δεδομένα που
επικρατούν στους λοιπούς αυτοκινητόδρομους της χώρας είναι χρήσιμο να
τα παραθέσει.

Την 14/8/19, Χρήστος <chr...@gmail.com> έγραψε:
> Καλησπέρα σε όλους και εύχομαι να είστε καλά! Πριν δύο μέρες είχα Πρέβεζα
> από δύο Αντίρριο και όλα μια χαρά! Πηγαίνοντας χθες για Λευκάδα στα διόδια
> της Εγνατίας δεν δέχτηκαν την κάρτα επειδή το αυτοκίνητο είχε άλλες
> πινακίδες, Αν ταίριαζαν με   την κάρτα θα πέρναγα Μου είπαν! Τους είπα δεν
> έχει σημασία σε όλα τα υπόλοιπα έχω περάσει έτσι αλλά τίποτα και τελικά
> πλήρωσα! Μπορείτε να μου πείτε τι γίνεται να ξέρω!
>
> Στάλθηκε από το iPhone μου

Παρακαλώ εάν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου από την ηλεκτρονική μου διεύθυνση, επιλέξτε την ως
"ανεπιθύμητη αλληλογραφία" ή ζητήστε μου να διαγράψω την ηλεκτρονική
σας διεύθυνση από τη λίστα επαφών μου.
Ευχαριστώ!

If you don't want to receive my emails, please check my e-mail address
us a spam or send me a message to delete your address from my list.
Thank you!

Αλεξανδράκης Παναγιώτης

Cellphone: +30-699-22-699-69

Lawyer

Coordinator of "Man in the Epicenter" scientific Forum

blog: http://takisalexandrakis.blogspot.com/

skype name: liquid-takis

Facebook name: takis alexandrakis

Twitter: @talexandrakis