Καλημέρα σε όλους.
Πριν από λίγες

Μέρες πέρασα από την Αττική οδό και στα διόδια δεν δέχτηκαν την μπλε κάρτα
στάθμευσης ΑμεΑ.
Γνωρίζει κάποιος να μου πει αν Η Αττική οδός είναι μέσα στις περιπτώσεις που
δεν γίνεται δεκτή η κάρτα και συνεπώς δικαιολογημένα δεν την Δέχτηκαν;
Μου είπαν ότι γίνεται δεκτή μόνο η κάρτα αναπήρων πολέμου.
Υπάρχει κάποια λίστα με Τα διόδια  στα οποία γίνεται δεκτή η κάρτα Έτσι ώστε να
είμαστε ενημερωμένοι;
Έχω παρατηρήσει ότι σε κάποια διόδια είναι στη διάθεση του υπαλλήλου και πόσο
καλά ενημερωμένος είναι ο υπάλληλος για να δεχτεί η να μην δεχτεί την κάρτα.
Συνεπώς βρισκόμαστε στο έλεος του υπαλλήλου Κάθε φορά, κάτι που είναι
ανεπίτρεπτο.
 Νικολέττα Μπακοπάνου Τσεβά