Καλημέρα Και καλό μήνα!  ψάχνω Καιρό για τις ετικέτες pen friend labels pack b
και δεν μπορώ να τις βρω πουθενά! Μου είπανε μία σελίδαέκανα την παραγγελία και
είχαν 30 $ δηλαδή 25 € μετά από δύο μέρες μου ήρθε ένα e-mail που έλεγε ότι η
παραγγελία έχει ακυρωθεί επειδή άλλαξε ο νόμος της ευρωπαϊκής ένωσης και για να
τα στείλουν η αγορά πρέπει να ξεπερνάει τα 150 € ότι να ναι Δηλαδή
χαιρετίσματα! Έκανα αναζήτηση στο Google Η πρώτη σελίδα είναι αυτή που σας είπα
παραπάνω, η δεύτερη δεν υπάρχει καθόλου, Και Οι υπόλοιπες  που βγάζει  δεν το
έχουν! Αν ξέρετε κάτι που δε γνωρίζω και Μπορείτε να βοηθήσετε να τις βρω
Καλώς! Αλλιώς θα κάνω λίγο υπομονή μήπως χρειαστώ και τίποτα αλλο για να φτάσω
σε αυτό το ποσό και να τα πάρω τι να πω!!! Ευχαριστώ εκ των προτέρων Χρήστος😎

Στάλθηκε από το iPhone μου