Satista Tahsilat, Musteri Arastirmasi,

Kredi ve Risk Yonetimi
"Oncelikli Kurumsal Satis Prensibi: Saglikli Satis: Saglikli Tahsilati
Gerektirir"

18 Eylul - 09.30 - 17.30

Elite World Hotel / Taksim

w w w   b o s p h o r u s c o n f e r e n c e s . c o m

Oturum Konulari:

 Etik Muzakere ile Saglikli Satis Kapatma; Dogru Fiyatlandirma, Sevk,
Teslim, Odeme Sartlari Mutabakati

Ozkan KAYMAK - Satis ve Yonetim Danismani, Yazar

 Dogru Musteri, Dogru Tahsilat; Satista Tahsilat ve Musteri
Arastirmasi-Cari Hesap, Kredi ve Risk Takipleri

Aydin GOLE - Satis-Pazarlama Danismani

 Alacak Tahsilinde En Sik Karsilasilan Engeller ve Musteri Kaybi
Olmaksizin Cozum Yollari

Necdet UYGURER - Yonetim ve Satis Danismani

 Alacak Tahsilinde Kullanilan Yasal Yollar ve Araclar

Av. Haydar YILANLI  Hukuk Danismani

 Alacak Tahsilinde Dava Disi Yasal Cozumler, Uzlasma Teknikleri

Ilker EREL  Yonetici/Yonetim Musaviri

 Risk Yonetimi

Mustafa DOGRUSOY - MD Yonetim ve Strateji Danismanlik

 Basarili Tahsilat Sistemleri Kurulumu ve Nakit Yonetimi

Doc. Dr. Sevket SAYILGAN - Marmara Universitesi Ogretim Uyesi

 Tahsilat Yonetiminde Leasing Uygulamalari

Kagan YASA  TEB Leasing Genel Muduru

 Tahsilat Yonetiminde Banka Tahsil Ornekleri

Dr. Kadir TUNA  Istanbul Universitesi Bankacilik Arastirma Merkezi Genel
Koordinatoru

 Muhasebe ve Vergi Uygulamalarinda Geciken Tahsilatlarin Durumu

Nuri DEGER - Yeminli Mali Musavir, Moore Stephens Turkiye Ankara
Temsilcisi

 Tahsilat Sorunlarini Azaltici Satis Sozlesmeleri Tasarimi

Ceyda CIMILLI AKAYDIN  Hukuk Danismani

 Alacak ve Borc Psikolojisi; Yurtici Alacak Tahsilinde Temel Konsept
Sarkli Olmak

Dr. Murat BILGILI - Danisman, Yazar

 Yurtdisi Ticari Alacaklarin Tahsili Yonetimi

Yakup SARIGECILI  Dis Ticaret Musaviri

Katilim bedeli 400 YTL +KDV'dir. Ogle yemegi, cay-kahve, egitim kitap
veya dokumanlari ucrete dahildir.

w w w   b o s p h o r u s c o n f e r e n c e s . c o m

BOSPHORUS

CONFERENCES

Bir Bogazici Organizasyonudur.

w w w   b o g a z i c i e g i t i m . c o m . t r

tel: 0216 4863095pbx

Bogazici Egitim

Eylul 3. Hafta Genel Katilima Acik Egitim Takvimi

Sertifika Programlari

17-18-19-20-21 Eylul / Finans Yonetimi Uzmanligi Sertifika Programi /
Program Yurutucusu: Doc. Dr. Sevket SAYILGAN

17-18-19-20-21 Eylul / Insan Kaynaklari Yonetimi Uzmanligi Sertifika
Programi / Program Yurutuculeri: Prof. Dr. Ahmet SELAMOGLU / Yrd. Doc.
Dr. Gozde YILMAZ / Irfan GULTAS /Yrd. Doc. Dr. Sayim YORGUN / Yrd. Doc.
Dr. Askin KESER/

17-18-19-20-21 Eylul / Egitim Uzmanligi Programi  Egitim Yonetimi Okulu
) / Program Yurutucusu: Zafer ERKOC, T.C. Istanbul Kultur Universitesi
Surekli Egitim, Uygulama ve Arastirma Merkezi

Seminer Programlari

16 Eylul / Takim Calismasi, Liderlik ve Motivasyon Yonetimi / Prof. Dr.
Hakan YONEY / Psikolog Ilknur KURT

16 Eylul / Performans Yonetim Sistemi / Aysen EDIS

16-17 Eylul / Kurumsal Risk Yonetimi / Mustafa DOGRUSOY

16-17 Eylul / Satis Yonetimi ve Pazarlama Stratejileri (Satis Ekibinde
Organizasyon, Verim Alma, Denetim ve Motivasyon) / Aydin GOLE

17 Eylul / Ingilizce Yazili Satis Iletisimi / Necdet UYGURER

18 Eylul / Sosyal Guvenlik Reformu ve Etkileri / Yrd. Doc. Dr. Sayim
YORGUN

18 Eylul / Isyerinde Uretim Ve Huzur Acisindan Ekip Olabilmenin Gucu /
Av. Ergun ZOGA

18 Eylul / Satinalma Muhendisleri Icin Muzakere Odakli Tedarikci Firma
Isletme Analizi / Necdet UYGURER/Ilker EREL

18-19 Eylul / Aidiyet ve Verimlilik Saglayan Yoneticilik ve Butcesiz
Motivasyon Teknikleri / Ozkan KAYMAK

18-19 Eylul / Akreditif Islemleri, Stand-By Akreditifler Ve Harici
Garantiler Uluslararasi Mevzuat UCP 600, UCP 590 Ve URDG 458 Yorumu /
Nurdan ONEREN

19 Eylul / Is Etigi Alaninda Modern Anlayis ve Uygulamalar / Dr. E. Dilek
AYDEMIR

19-20 Eylul / Isletme Uretim Yonetimi Simulasyon Atolyesi / Doc. Dr. A.
Sera OZBASAR

19-20 Eylul / Rekabet Takibi ve Rakip Bilgisi Edinmede Profesyonel
Yontemler / Ozkan KAYMAK/ Necil BEYKONT/ Av. Ceyda CIMILLI AKAYDIN

19-20 Eylul / Stres Profesyonelleri Icin Zaman Ve Stres Yonetimi / Yrd.
Doc. Dr. Ebru NURLUOGLU

19-20 Eylul / Firma Capinda Maliyet Dusurme Teknikleri / Umut H. INAN

19-20-21 / I. K. Sapkali Yonetici / Dr. Mehmet Cemil OZDEN

19-20-21 Eylul / Satis Ve Iletisim Faaliyetlerinde Stratejik Iliski / Av.
Ergun ZOGA

20 Eylul / Satinalma Icin Ingilizce Yazili Tedarikci Iletisimi / Necdet
UYGURER

20 Eylul / Lojistikte Hiz Yonetimi / Dr. Turhan BILGILI

20 Eylul / Is Hayatinda Kisisel Imaj ve Dogru Makyaj Teknikleri / Aysenur
YAZICI

20 Eylul / Temel Kocluk Becerileri / Inci ILHAN

20 Eylul / Profesyonel Satis ve Ikna Teknikleri / Prof. Dr. Mustafa
DILBER

20 Eylul / Profesyonel Olmak ve Basarili Bir Profesyonel / Funda ERISKEN

20 Eylul / Adan Zye Is Muzakereleri Yonetimi / Necil BEYKONT

20-21 Eylul / Orta Duzey Yoneticiler Icin Yukselmenin ve Yonetimin Sirri
 Dogru Zaman, Dogru Karar, Dogru Iletisim, Dengeli Psikoloji / Dr. Murat
BILGILI

20-21 Eylul / Uluslararasi Finansal Raporlama Standartlari / Doc. Dr.
Necdet SAGLAM

20-21 Eylul / Satista Etkin Tahsilat Teknikleri ve Musteri Arastirmasi /
Aydin GOLE

20-21 Eylul / Marka Gelisiminde Dogru ve Etkin Sponsorluk Projelerinin
Etkisi, Dunya Markalarinin Sponsorluk Anlasma Ornekleri / Banu YILMAZ

20-21 Eylul / Uluslararasi Ticarette Odeme Yontemleri, Teslim Sekilleri
ve Kullanilan Belgeler, UCP 522, UCP 600, Incoterms 2000 Brosurleri /
Nurdan ONEREN

20-21 Eylul / Satinalma ve Tedarik Zincirinde Uluslararasi Firmalardan
Etkili ve Karli Teknikler / Baha SIPAHI

20-21 Eylul / Stratejik Satinalma Yonetimi, Modern Fiyat Analizleri ve
Tedarikci Iliskileri / Gurkan HURYILMAZ

20-21 Eylul / Uretim Planlama Teknikleri ve Yuksek Verim Alma
Stratejileri / Atilla FILIZ

21 Eylul / KODACHI Ekspres Satis Teknikleri, Satista Kisa Kilic
Kullanimi / Necdet UYUGRER

21 Eylul / Anlayarak Hizli Okuma / Utku NEFESOGLU

21 Eylul / Bati ve Dogu Avrupa Ulkelerinde Basarili Is Muzakereleri
Esaslari / Necil BEYKONT

 Ogle yemegi, cay-kahve, egitim kitap veya dokumanlari ucrete dahildir.
Tum programlar sonunda katilimcilara katilim sertifikasi verilmektedir.

 Ramazan Boyunca Ogle Yemegine Katilmayan Katilimcilarimiza Iftar Yemegi
Ikram Edilecektir.
 Tum programlar, talep edilmesi halinde sirketlere ozel
yapilabilmektedir. Programlarimiz minimum 3 kisi katilimla
acilabilmektedir.
 Bogazici Egitim gerektiginde egitim mekanini veya egitmeni degistirme,
programi iptal etme veya erteleme hakkini sakli tutmaktadir.

 Tarafiniza Duyuru Amaciyla Gonderilmis olan bultenimizi farkli bir mail
adresinize yonlendirmemizi ya da iptal etmemizi isterseniz maille
bildirebilirsiniz