At 02:42 12-1-00 +0100, you wrote:
>    Sorry in Dutch only........
>
>Om het nieuwe millennium maar eens te  beginnen met een goede (ahum)
>traditie gaan we dit jaar ook weer een MSX feestje  geven.
>Wat houdt zo'n MSX feestje nou in en wat heb je er voor  nodig?
>
>1. zoek een vrijwillig aangewezen slachtoffer die zijn huis ter
>beschikking stelt.
>2. nodig een zooitje maffe MSXers uit
>3. zorg voor  genoeg bier en anime-films
>4. zet de MSX computers klaar
>5. PARTY  !!!
>
>De datum is al geprikt, het feest wordt gehouden 12 Februari..... de
> [...]
intresse heb ik zeker... ik meen mij een laser-game avontuur te herinneren??
en als ik genoeg geld bij elkaar kan schooien, schrapen en bedelen voor een
tank benzine en andere onkosten... dan ben ik zeker van de partij!!

Pepijn

****
MSX Mailinglist. To unsubscribe, send an email to [EMAIL PROTECTED] and put
in the body (not subject) "unsubscribe msx [EMAIL PROTECTED]" (without the
quotes :-) Problems? contact [EMAIL PROTECTED] (www.stack.nl/~wiebe/mailinglist/)
****