Hoi Bernard,

Sorry dat ik het kort moet houden, maar ik ben erg druk en wil je toch wat
voorleggen.

Zoals je misschien weet ben ik een van de webmasters van www.msx.org

Nu zijn we benaderd door Syntax met algemene vragen hoe in Europa MSX soft
wordt gedistribueerd. Dit uiteraard met het oog op de eventuele verspreiding
van de MSX PLAYer in Europa.

Je weet wellicht dat ik notarieel jurist ben. Momenteel denken wij na over
de juridische status van www.msx.org We denken erover de werkzaamheden van
www.msx.org onder te brengen in een stichting.

Het www.msx.org team is vrij sterk en goed georganiseerd. Na de
formalisering van de stichting (notariele akte, inschrijving Kamer van
Koophandel etc.) denken we dat we klaar zijn om ook de verspreiding van de
MSX PLAYer in Europa te begeleiden.

Ik weet niet of ik jou hier voor moet hebben, maar ik weet dat je goede
contacten hebt met Nasu/Yokoi. Ik weet natuurlijk niet hoe ik persoonlijk
bekend sta bij Nasu/Yokoi, maar misschien is het voor hem ook plezierig te
weten dat er mensen in Europa achter de verspreiding van de MSX PLAYer
zitten die hij kent?

Mijn vraag is kort en goed: wat kan www.msx.org eventueel betekenen voor de
verspreiding van de MSX PLAYer? Zou jij dit eens met Nasu/Yokoi willen
bespreken?

Ik zou je daarvoor erg dankbaar zijn.

Groet,

Anne de Raad