From: [EMAIL PROTECTED]
To: [EMAIL PROTECTED]
Sent: Monday, July 15, 1996 11:25 AM
Subject: İNTERNETTEN PARA KAZANMAK ÇOK KOLAY!!!!

internette hiç bir sey yapmadan para kazanmak çok kolay! yapmaniz gereken
spedia ya üye olmak ve nette surf yaparken spedia bar i çalistirmak, boylece
siz nette gezinirken ekranin altinda görünen spedia bar sayesinde para
kazaniyorsunuz. Adamlar parayi gerçekten yolluyorlar. Sahsen ben spedia'dan
3 yildan beri para kazaniyorum. Adamlar 4-5$ karsiligi tüm dünyaya kazanilan
parayi gönderriyorlar.(4.5$ hesabinizdan kesilir). Kisaca spediayi anlatmak
gerekirse, nete baglandiginizda spediayi mutlaka çalistirin. karsimiza küçük
bir banner çubugu çikacak. bannerin sol altinda renkler yanar.
kirmizi-sari:para kazandirmaz yesil:puan toplamaya baslarsiniz... yani olay
su: nette gezinirken o yesil isik hep yanar. bu da sizin puan toplayarak ay
sonunda hesabinizda para dolmasini saglar. Spediada sadece bu kadarla da
bitmiyor para kazanmak. oyun oynarak, mail alarak(spedia kendi atiyor bu
maili) üye yaparak(bu çok önemli...ne kadar üyen varsa o kadar çok
kazanabiliyosun...) ve spedianin sponsorlarina üye olarak puanlar
topluyorsunuz.... bakiyenizde 34$ birikince adamlar size iki seçenek
sunuyor. ister hemen alirsin bu parayi, ister bekletirsin ve daha çok
alirsin. SPEDIA 3-4 yildan beri faal olan ve günü gününe ödeme yapan bir
şirket. eğer nete girerek para kazanmak istiyorsan spedia birebir. eger üye
olamdiysan asagida kisayol linki var... tikla ve hemen üye ol.. hee bide
ödeme citi bantan oluyo... istediginiz bir citi banka git adamlar 5-10 gün
içinde çeki ciro etsinler.... saygilar... not: göndermeyeceğini mi
düşünüyorsunuz.. inanın bana yanılıyosunuz.. paralar cebimde.. üye olmak
için aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:
http://www.spedia.net/cgi-bin/dir/tz.cgi?run=show_svc&fl=8&vid=3401041
Súyè¶Yà µ§z_ÊyüÄşX¶)¢