Tidak sukar utk mengenal wanita yang sukar berputar belit,menipu ,berdusta ,curang dan menggunakan lelaki utk mengikis wang.Saya juga wanita ,tidak bermakna saya mahu menjatuhkan air muka kaum serupa saya.Tetapi saya juga tidak merasa senang dengan jenis manusia seperti demikian yg saya ibaratkan wanita perjudian.
caranya:
1.wanita yang suka bertukar-tukar topik perbualannya.
2.wanita yang terlalu mudah utk melafazkan perkataan rindu.sayang
3.wanita yang banyak bercakap......sepatah disoal 10 patah dijwab.
4.wanita yang menjeling......jelingan yg tak tentu

Kerana kita manusia yang sukar menilai diri kita

Oleh :Fadzlini bt samsudin khan(hp:0168501363)
myMasjid-Mengembalikan kegemilangan Masjid

Kirim email ke