Pada pendapat aku lah. aku suka berkawan dengan budak univetsiti sebab aku student UIAM. so, kawan-kawan aku semuanya student "U" lah.

Pada pendapat aku lah, kita manusia ni sama jer, yang mulia di sisi Allah di kalangaan kita ni bukannya kerana ada pelajaran tinggi sampai universiti.. tapi ketaqwaan. Aiapa yang paling bertaqwa.. dia yang yang paling mulia di sisi Allah, walaupun dia belajar setakat sampai SRP/PMR je ke SPM je ke....

alahh.. janganlah malu dan segan nak berkawan dgn budak "U". kitorang sempoi... jer. relaxlah. kita sama jer. okay

wa chow

Oleh :Carsharf
myMasjid-Mengembalikan kegemilangan Masjid

Kirim email ke