ingatlah wahai teman semua nama HEI_RU_zhao baik bagi teman semua sebab membawa maksud PEREMPUAN YANG MULIA tapi bagi saya COLIHITAM itu lebih serasi pada diri saya yang dah hitam sejarahnya..jadi salahkah saya menggunakan nama COLIHITAM...teman-teman faham akan diri saya ini...mengertilah lagi satu saya nak tanya...nama awak semua baik baik tapi awak semua ini baik ke..? atau saja buat-buat baik didepan dibelakang siapa yang tahu..hanya Allah sahaja yang mengetahuinya. saya terima sahaja apa org nak kata..tapi itulah kenyataan yg seharusnya saya terima

Oleh :HEI_RU_zhao....syokkkkkkk
myMasjid-Mengembalikan kegemilangan Masjid

Kirim email ke