la... kan gambar saya ada kat profiel.. dah tengok ka belum... hehehe..

secara terpaksalah... tapi tolak secara baiklah... namun rasa bersalah giler punya... sebenarnya dia sendiri tak nak terkongkong.. jadi dia kata.. kalau saya dah ada yang baru cakap kat dia.. dan begitulah ngan dia.. so saya pun rasa macam tergantung tanpa tali (kiranya tiada graviti) jadi tak kisahlah.. saya pun ok.. lepas tu dia dah semacam.. tiap tiap minggu ajak saya on line.. sedangkan saya ada kuliah malam lagi... lepas tu dia fon saya paling kurang pun 3 hari skali... lagipun mak bapak dia memang marah.. tu yang mals tu..

*arsenal cyber* hehehe...

Oleh :*arsenal cyber*
myMasjid-Mengembalikan kegemilangan Masjid