Hey manusia ,
yer saya manusia

Tak cukup dengan pembohongan yg kau ciptakan !!!!!!!
pembohongan? pembohongan apa pulak yang awak maksudkan itu? awak mana tahu yanag berbohong. hanya ALLAH sahaja yang Tahu saya berbohong atau tidak

Tak puas dengan penipuan yg kau jalani !!!!!!
tidak puas lagi lah..... best apa menipu orang ni

Mengapa harus tunduk dan berserah !!!!!!!
kerana kita ni manusia yang hanya menumpang dan meminjam. sagala apa yang ada pada kita semuanya ni milik ALLAH. so,aku rasa malu lalu aku tunduk malu pada Allah aku berserah setelah mati akal fikirku nak berbuat sesuatu tidak tahu... wallahu a'alam

Dasar penipu dan pembohong !!!!!!!!
Dasar jer yang menipu.. tapi permukaannya.. surface nyer mungkin tidak menipu.

Manis mulut memutar kata
camner lah tak manis dah kalau menanam tebu ti tepi bibir

Sedangkan hati penuh bisa
hmmm hati meme keno biso... kalu tok biso orang tak pandang lah.. mu ni meme biso lah wehhh

Lebih dasyat dari ular yg mulutnya beracun hitam yg pekat
agak-agak ular apa tu ek?

Nak salah siapa ??????
jangan salahkan orang lain, salahkan diri sendiri.

Ibu yg mengandung
ibu yang mengandung mestilah makan makanan yang berzat dan berkhasiat supaya anak yang dikandung nanti sihat. ibu yang mengandung tak boleh buat kerja berat-berat

bukan nak tuding jari @ dendam pada mana2 kaum
tapi mencari kepastian diri hidup untuk apa jika tak ada matlamat diri
hidup mesti ada matlamat.... matlamat kita mestilah nak menjadi orang yang bertaqwa...

Oleh :Jaydie Carsharf
myMasjid-Mengembalikan kegemilangan Masjid

Kirim email ke