Dues coses,

- He trobat molt interessant l'auxuliar d'instalˇlaciķ de connectors de l Firefox 1.0. Me sembla una gran innovaciķ. He volgut usar-lo per instalˇlar el Java per al meu navegador i no me n'he sortit. Sembla que el Java estā instalˇlat (amb el Konqueror em funciona), perō el Firefox no el deu trobar al lloc que toca. Algú me sabria dir com puc fer-lo funcionar?

Els plugins en principi es cerquen a $HOME/.mozilla/plugins
A mi em demana instalˇlar-lo manualment (treballo amb Mandrake GNU/Linux 10.1)
Un cop has instalˇlat el Java al teu sistema operatiu, has d'enllaįar el connector a aquest directori. Per exemple:
[22:17:[EMAIL PROTECTED] | ~/.mozilla/plugins]$ ln -s /usr/java/jdk1.5.0/jre/plugin/i386/ns7/libjavaplugin_oji.so .

En alguns sistemes, els connectors s'instalˇlen globalment a /usr/lib/mozilla/plugins/, llavors és qüestiķ d'enllaįar tots els connectors que allā es trobin al de l'usuari.
Les versions que s'ofereixin del Firefox per les distribucions segurament ho fan automāticament.

- Hi ha una errada en aquest auxiliar que vos adjunt.

Anotada per corregir per properes versions!

Salut!

--
* Toni Hermoso Pulido
   web: http://www.arrakis.es/~toniher