A veure si a algú més li ha passat aquest problema:

En les preferències del Thunderbird, quan configures la conexió dins d'Avançats, hi ha una opció que diu "URL de configuració automàtica del servidor intermediari". Doncs bé, a mi no em funciona.

A la universitat tenim xarxa sense fils pel campus, i quan vaig amb el portatil, configurant aquest apartat amb l'adreça del servidor intermediari de la universitat al Firefox, aquest em funciona correctament. Si mantinc la configuració quan arribe a casa, no puc navegar per la web. Fins ací normal. El problema vé que amb el Thunderbird funciona just al contrari: al campus no funciona posat el servidor intermediari, i quan arribe a casa encara que no li lleve aquesta configuració si que accedeix a Internet. Sembla com si el Thunderbird no fera cas a aquesta opció i sempre intentara una connexió directa.

Algu sap que pot ser?

Gràcies

--
Xavi Ivars