M'interessaria moltíssim alguna extensió d'aquest tipus, si existira. Algú en sap alguna cosa?

Salut

En/na Handycat - Jaume Bargalló ha escrit:

Coneixeu si existeix alguna manera senzilla o hi ha cap extensió que permeti guardar missatges en una unitat externa d'emmagatzematge?
M'explico: Per qüestions de feina guardo tots els missatges que m'arriben i els que envio. Hi han cops que necessito seguir el fil d'uns missatges que, en ocasions, tenen 2 o 3 anys d'antiguitat. Això comporta tenir un volum molt gran d'informació per a un ús relativament baix (això si, inevitable). Seria interessant poder "empaquetar" els missatges d'un any determinat i guardar-los en un fitxer comprimit. Deixarien de "pesar" en el lloc on son ara, però continuariem disposant d'un arxiu accessible en les ocasions que fes falta.

-- Xavi Ivars

<xavi arrova infobenissa punt com>

Pàgina personal: http://www.infobenissa.com/xavi.php

Responder a