.ReadMsgBody {
                width: 100%;
            }
            .ExternalClass {
                width: 100%; background-color:#e7e8e9 !important;
            }
            .yshortcuts {color: #2979be;}
            body {
                background-color: #e7e8e9;}

Blog plattdüütsch/plattdeutsch   Meine plattdeutsche Webseite
Liebe Freunde der plattdeutschen Sprache,(plattddüütsch kiek ünnen)Wie einige
von Euch wissen, liegt mir der Erhalt der plattdeutschen Sprache auf dem
Herzen. Dafür habe ich eineWebseiteerstellt, auf der ich unregelmäßig Artikel
rund um das Schreiben und Übersetzen in plattdeutsch publiziere. Schaut Euch
das bitte mal an. Kommentare sind willkommen.Hier bin ich zu
finden:platt.knabbe.netWenn das gefunden habt, gibt es unten links
(hochscrollen) einen Link "Rezension schreiben". Macht das gerne und ich würde
mich freuen, wenn viele Sterne zusammenkommen.Um die Bewertung zu schreiben,
muss man sich bei Google mit seinem Konto anmelden. Ein Google-Konto hat jeder
der- ein Smartphone hat, das kein iPhone von Apple ist   also alle von Samsung,
HTC, Huawei usw. usw.-  ein GMail-Konto hat- Teilnehmer bei Google+ ist- oder
sonstwie bei Google gemeldet ist

Vielen Dank und beste Grüße

 Mine plattdüütsch Websteed

LeveFrünnenvun de plattdüütsch Spraak=As de mehrstenvunjo weet, sett ik mi för
de plattdüütsche Spraak in. Dorförhebbik eenWebsteedmaakt, wo ik af
unanArtikels rund üm dat Schrieven unÖversettenin plattdüütschrutgeev.=Kiekt
jau dat maal an,Kommentorenwarrt giern
sehn.Hierbün</font>iktofinnen:platt.knabbe.net<font face="Calibri,
sans-serif">Wenn ji dat funnen hebbt, denn is ünnen links=(hochschuven)eenLink
"Rezension schreiben".Maakt dat giern un ik wöör mifrein, wenn veel
Stierns=tosamenkummt.Dat man dor schrieven kann<font
color="#1f497d">mutt</font>man sik bi Google mitsienKonto
anmellen.EenGoogle-Konto hett=jeedeende=- een Smartphone h</font>ett,
datkeeniPhone v<span lang="nds-DE">u<font face="Calibri, sans-serif">n Apple is
  also all vun Samsung, HTC, Huawei usw. usw.-  een GMail-Kontohett-Deelnehmer
bi Google+ is- oder=anners=wie bi Google meldt is.

Velen Dank un beste Gröten

         http://platt.knabbe.net/ins/