Draga Vladimir!

*Astfel de concerte trebuie meditaizate intr-un mod aparte*, continutul
textului din afis trebuie scos si evidentiat in interiorul mesajului. In
acest caz deschizi, si vezi ca e un mesaj re-trimis, care practic nu contine
nicio informatie, si doar arareori ajungi sa afli ca mai are si un fisier
atasat; in conditiile fluxului informational de azi nu mai apuci sa vezi
intregul pachet, si dai "stergere", ratand astfel unul din cele mai
importante evenimente muzicale puse la cale vreodata de ICR! Si ar fi mare
pacat.

Alexandru TOMESCU este detinatorul dreptului de a canta pe *vioara
STRADIVARIUS*, care a apartinut marelui violonist Ion Voicu, cumparata
pentru Romania in anii'60. Acest intrument are un regim special, face parte
din tezaurul patrimoniului cultural national al Romaniei. Nu stiu daca vine
la Chisinau cu acest instrument, dar si viorile pe care le are nu suna rau
deloc!!!
*A nu se rata auditia pe viu a intregului trio*. Si repertoriul cu care se
vor prezenta cei trei la Sala cu Orga -- este de zile mari.

2010/9/21 Vladimir US <vladi...@oberliht.org.md>

> Begin forwarded message:
>
> From: "Adriana Gae" <adriana....@icr.ro>

> Vladimir US
>
> Revista la PLIC   |   director de proiect
>
> http://plic.oberliht.com
>
> Revista la PLIC este editata cu suportul financiar al Institutului Cultural
> Roman din Bucuresti http://www.icr.ro
>
> --
> Asociatia Tinerilor Plasticieni din Moldova "Oberliht"
> Moldova Young Artists Association "Oberliht"
> tel/fax:        + (373 22) 286317
> email:  vladi...@oberliht.org.md
> .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .
> [...]

"Luminează simțirile mele cele sufletești, pentru ca să se miște și să
cunoască moartea ta, Iisuse Hristoase, precum ai făcut de te-au cunoscut
zidirile cele neînsuflețite!” (rugăciunea de fiecare zi de vineri).
"Осанна, благословен Грядый во имя Господне, Царь Израилев", Ин. 12, 13.
"Bună este sarea; dar dacă și sarea își va pierde gustul, cu ce va fi
dreasă? Nu mai e bună de nimic, nici în pământ, nici în gunoi, ci se aruncă
afară. Cel ce are urechi de auzit, să audă!” Luca, 14, 34-35.

"Evreul râde, ca să nu plîngă" (Shalom Alehem).

http://ochiuldeveghe.over-blog.com
http://manastiri-basarabene.over-blog.com/
http://moara-rosie.blogspot.com/
http://iulia-a-von-gheiking.over-blog.com/