From: obrolan-bandar@yahoogroups.com [mailto: obrolan-bandar@yahoogroups.com]On Behalf Of Darma Nasution
Sent: Friday, July 07, 2006 11:55 PM
To: obrolan-bandar@yahoogroups.com
Subject: RE: [obrolan-bandar] ISAT-MEDC

Bung Sudes atau Pakar TA semua.
Apakah ISAT DAN MEDC masih  DEATH STAGE OR BIRTH STAGE.
Menurut saya keduanya sudah masuk BIRTH STAGE.
Sepertinya bagus untuk Long-Term Investor.
Gimana menurut Bung Sudes atau Pakar TA lainnya.
Equis Candlesticks & Stocastick Oscillator Weekly saya liat keduanya Bull Take Control. Gimana Bung Sudes.

Do you Yahoo!?
Next-gen email? Have it all with the all-new Yahoo! Mail Beta.

Business finance course Business to business finance Small business finance
Business finance consultant Business finance magazine Business finance schools

YAHOO! GROUPS LINKS

Kirim email ke