Sent: Saturday, October 07, 2006 8:07 PM
Subject: Re: [obrolan-bandar] KIJA

Fundamental masih jelek.. kalau ngak boleh dikatakan suck
Selama pemerintah masih tidak konsistent untuk urusan investasi... janganlah terlalu berharap dengan KIJA

Tapi kalau untuk trading sebentar-sebentar atau tungguin bandar goreng masih boleh... at least ini saham dalam waktu dekat ngak bakalan ke 25 ha..ha....